Problem s bootovanim snapshot 7.0 CD

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Fri Jun 1 11:44:34 CEST 2007

> ... a prave preto by som rad poslall nejake rozumne info
> o svojom systeme a o tejto chybe.

tak iniciativite se meze nekladou zeo ;) nicmene pokud ti nenabehne
init tak to zrejme (na 99.863%) nebude chyba hw nebo neceho takoveho
ale spis problem s blbe vypalenym cdckem (init tam chybi) atp.

> To sa prave neodvazujem.
> Ked mi takto zdochne system z CD tak sa moze polahky stat
> ze budem tyzden downloadovat, konfigurovat a kompilovat
> a po poslednom restarte mi system zahlasi ze
> "bez mojho initu nikam neides ;-)"

no... jenze mne jde spis o to eliminovat tu bugu "nemam init". mimochodem
ted mne tak napada.... to je "boot only cd" zeo? nikdy jsem to nepouzil
ale MA TO VUBEC neco jineho nez kernel? tj. neni to na veci jako "bootnu a
root namountim odjinud" ? zkusil bych to cdcko primountovat a mrknout se jestli
tam vubec neco je aby to mohlo bootovat :)