Problem s bootovanim snapshot 7.0 CD

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Fri Jun 1 10:09:53 CEST 2007

On Fri, Jun 01, 2007 at 08:38:30AM +0200, Stano Sitar wrote:
> Zdravim.
>
> Doma prevadzkujem ako "rodinny browsovaci desktop" FreeBSD 6.0 Release.
> Takze na tomto stroji FreeBSD funguje bez problemov (vratane 6.2 Release)
> Pocitac Pentium III s original Intel motherboardom.
>
> Mam tam volnu particiu a tak som si chcel na testovanie, ucenie a "hranie"
> nainstalovat snapshot 7.0-ky
> S predchadzajucim snapshotom som mal problem a tak som tentokrat stiahol a
> napalil iba "boot only" ISO.
>
> Bootnem stroj.
> Prebehne start systemu, objavi sa prva "modra obrazovka" ;-) instalatora
> [...]

co je to za snapshot? jak je stary? v -current bug reporty starsi nez urcita mez
jsou uplne k nicemu... ten panic vypada jakoze ti zdechl init. nicmene aby zdechl
init tak to uz se musi dit fakt hromy blesky takze myslim ze se pos*alo neco nekde jinde...

spis bych doporucil zkusit nainstalit 6.x a z ni updatnout na 7-current, ale tedka je -current
velmi divoka. commituji se velke veci tesne pred branchem RELENG_7 a i j osobne, prestoze
jsem odvazny hoch, neupdatuju kernel atd.

roman