Problem s bootovanim snapshot 7.0 CD

Stano Sitar sitar_vim at procaut.sk
Fri Jun 1 08:38:30 CEST 2007

Zdravim.

Doma prevadzkujem ako "rodinny browsovaci desktop" FreeBSD 6.0 Release.
Takze na tomto stroji FreeBSD funguje bez problemov (vratane 6.2 Release)
Pocitac Pentium III s original Intel motherboardom.

Mam tam volnu particiu a tak som si chcel na testovanie, ucenie a "hranie"
nainstalovat snapshot 7.0-ky
S predchadzajucim snapshotom som mal problem a tak som tentokrat stiahol a
napalil iba "boot only" ISO.

Bootnem stroj.
Prebehne start systemu, objavi sa prva "modra obrazovka" ;-) instalatora
s ramcekom uprostred a napisom:
"Probing devices, please wait (this can take a while)"

vzapati sa za napisom "(this can take a while)" objavi biely text an ciernom
pozadi:
BARF 148<66>
Panic: Going nowhere without my init
cpuid = 0
KDB: enter: panic
[thread pid 1 tid 100007]
stopped at kdb-enter +02x2b: nop
db>

Poradte mi prosim.
Je nejaka sanca nainstalovat snapshot 7.0-ky z CD na tento stroj?
CD je v poriadku, na inych strojoch ho bootnem a spustim instalator
bez problemov.
Ako a kde poslem bugreport? - som sice tazky amater, ale povazujem to
za svoju povinnost ;-)
Co vsetko mam uviest do bugreportu?

Dakujem za nakopnutie spravnym smerom
Stano