dummynet - bez problemu, jen otazka

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue May 29 19:58:47 CEST 2007

Petr Bezděk napsal/wrote, On 05/29/07 19:42:
> Zase mi prijde, ze pri aktivnim pollingu mam trochu vetsi odezvu pri
> pruchodu paketu pres router, cca o 0.5ms vetsi.

	To ani jinak byt nemuze - pokud na paket nereaguju "hned" (karta me o
prichodu informuje prerusenim) ale az za chvili (kdyz mam chut' se
zeptat), je jasne, ze ho prumerne vyridim pozdeji.

	To vyssi vytizeni procesoru souhlasi, ale ani v jedne variante se to
neblizilo nejakym vysokym cislum, takze zatim volim variantu s nizsi
latenci a tedy provoz s prerusenim.

	Je pravda, ze pri utoku ci zavade, ktera by spocivala v zasilani co
nejvetsiho poctu co nejmensich paketu dokaze obsluha preruseni vykon
pocitace sezrat cely, takze mu nezbude ani na to, aby se na nej dalo z
dalky prihlasit, kdezto v pripade pollingu to nenastane ...

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz