dummynet - bez problemu, jen otazka

Petr Bezděk freebsd at ada-net.cz
Tue May 29 19:42:29 CEST 2007

Dan Lukes napsal(a):

> 	To je i moje zkusenost.
>
> 	Ale odlisnou zkusenost mam s tim pollingem - zda se mi, ze ac to melo
> byt jinak, ve skutecnosti mam lepsi vysledky s obsluhou rizenou
> prerusenim nez pollingem. Zkousel's obe moznosti, nebo je to vysledek
> bez porovnani ? A jaka je tam sitova karta (pokud mozno co nejpresneji) ?

Presne data uz nemam, ale bez pollingu pri stejnem datovem toku byl vice
vytizeny procesor. Testovano pri rychlostech kolem 100M obema smery.
Zatim ten stroj ma dostatecnou vykonovou rezervu (stiha i davkove
pocitat prenesena data, docela dost pravidel nad ipfw) takze to neresim,
zda polling ano nebo ne. Az narazim s vykonem, budu to muset resit :)

Zase mi prijde, ze pri aktivnim pollingu mam trochu vetsi odezvu pri
pruchodu paketu pres router, cca o 0.5ms vetsi.

Sitovka:
em0 at pci3:14:0:  class=0x020000 card=0x01731028 chip=0x10268086 rev=0x04
hdr=0x00
     vendor   = 'Intel Corporation'
     device   = '82545GM Gigabit Ethernet Controller'

--
Mgr. Petr Bezděk
email: pbezdek at ada-net.cz
web: www.ada-net.cz