dummynet - bez problemu, jen otazka

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue May 29 19:10:46 CEST 2007

Petr Bezděk napsal/wrote, On 05/29/07 19:02:
> Jo, jeste u me jedna zasadni drobnost - sitovku bezim pres polling
> (HZ=2000).
>
> Jeste dalsi zkusenost: pri testovani jsem dosahoval lepsi propustnosti s
> jednim procesorem na vysokem taktu (samozrejme vylpe HT) nez se dvema
> procesory na nizsich taktech

	To je i moje zkusenost.

	Ale odlisnou zkusenost mam s tim pollingem - zda se mi, ze ac to melo
byt jinak, ve skutecnosti mam lepsi vysledky s obsluhou rizenou
prerusenim nez pollingem. Zkousel's obe moznosti, nebo je to vysledek
bez porovnani ? A jaka je tam sitova karta (pokud mozno co nejpresneji) ?

> Taky jsem radeji volil i386 verzi systemu pres amd64. Podlozeno merenimi
> to nemam, ale myslim, ze na router bude i386 lepsi.

	Rekneme, ze prinejmensim z hlediska vykonu neni horsi a je lepe
podporovan a i odladena, takze jit do AMD64 OS nema v tomhle pripade
praktickeho vyznamu. Hm, to se na me zase bude Roman zlobit, ze jsem
pomluvil skvelou novinku a vyzdvihnul stare osvedcene reseni ;-)

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz