dummynet - bez problemu, jen otazka

Petr Bezděk freebsd at ada-net.cz
Tue May 29 19:02:03 CEST 2007

Jirka Veselsky napsal(a):
> Mam dummynet nasazeny zrejme podobne.
> Router je 6.2 amd64, dvoujádrový Xeon 2.4GHz 2x2MB L2, 1GB ram, 5x GE em
> Vytizeni procesoru zhruba stejne. Prutoky take podobne.
> Stává se ale, že "čas od času" router přestává reagovat na síťový provoz.
> Přitom na něm nic neběží, zatížení procesoru kolem 15-20%, paměti půlka volná.
> Jediné co na něm jede je bind a pf + dummynet.
> A tak hledám... odpovědi, co a jak, abych srovnal teorii s tím, co mi běží (neběží)

Jo, jeste u me jedna zasadni drobnost - sitovku bezim pres polling
(HZ=2000).

Jeste dalsi zkusenost: pri testovani jsem dosahoval lepsi propustnosti s
jednim procesorem na vysokem taktu (samozrejme vylpe HT) nez se dvema
procesory na nizsich taktech (prece jenom sitovy provoz se moc dobre
neda paralelizovat a rezie spojena se SMP je zda se vetsi nez prinos 2
procesoru).

Taky jsem radeji volil i386 verzi systemu pres amd64. Podlozeno merenimi
to nemam, ale myslim, ze na router bude i386 lepsi.
--
Mgr. Petr Bezděk
email: pbezdek at ada-net.cz
web: www.ada-net.cz