dummynet - bez problemu, jen otazka

Jirka Veselsky veselsky at pcneos.cz
Tue May 29 17:40:29 CEST 2007

Diky
Vim ze se na obecne otazky spatne odpovida, ale prave proto jsem je polozil.
Protoze vykon procesoru v top() a prutok na sitovce v plnem zatizeni vidim take.
Zajimala me nejaka teorie a chtel jsem vedet, jestli o ni nevi nejaky cesky admin.
Proc to zjistuju je jasne, potrebuju jako kazdy nejak planovat.
Mam dummynet nasazeny zrejme podobne.
Router je 6.2 amd64, dvoujádrový Xeon 2.4GHz 2x2MB L2, 1GB ram, 5x GE em
Vytizeni procesoru zhruba stejne. Prutoky take podobne.
Stává se ale, že "čas od času" router přestává reagovat na síťový provoz.
Přitom na něm nic neběží, zatížení procesoru kolem 15-20%, paměti půlka volná.
Jediné co na něm jede je bind a pf + dummynet.
A tak hledám... odpovědi, co a jak, abych srovnal teorii s tím, co mi běží (neběží)

Ještě jednou díky

Jirka