Distribuce vykonu

Jan Dusatko jan_dusatko at post.cz
Mon Apr 30 15:54:31 CEST 2007

> myslim ze spousta lidi by byla prekvapena kde vsude se -current pouziva
> v celkem dost zajimavem produkcnim nasazeni ;)
>
> a dneska uz to neni zadna divocina, vyvoj jako takovy se dela v p4 a cvs
> (tj. -current) je pomerne hodne stabilni.
>
> ja jsem napriklad nikdy v zivote nemel na desktopu (ja vim, ja vim) nic
jineho
> nez -current a kdyz nepocitam panicy zavinene mnou osobne tak mi to padlo
tak
> 5x v zivote ;)

Romane diky. ;o)
Vim ze hodne lidi pouziva current, vim ze jede na par mistech. Sam jsem take
udelal par podobnych veci. Ale jsou tu dva uhly pohledu - soucasne prostredi
(stabilni) nebo current (a features), ktery uz taktez zacina byt hodne
stabilni. Takze jak jsem rikal, shanim argumenty pro a proti. Na jednu
stranu se mi z duvodu pohodli nechce davat -current- prave proto, ze jeste
neni dostatecne zabehnuty, takze pravdepodobne zde bude hodne prace. Na
druhou stranu ma ficury, ktere potrebuji. Protoze budu mit jeste tak dva az
tri mesice cas, nespecham a hledam.
Pripomina mi to ten Rencinuv vtip, kdy Dlabacek stahne kalhoty, vyspuli
zadek na Rambouska a povida: "... vidite ? A uplne stejne jsem rozpolcen
vnitrne"

Honza