Distribuce vykonu

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Mon Apr 30 15:38:57 CEST 2007

> Ak citas -current maillist, tak verim, ze mas prehlad v akom stave ZFS
> je. Ak hladas moznosti pre produkcne nasadenie, tak verim, ze vylucis
> ZFS/FreeBSD7 kombinaciu, nakolko ta si bude od teba vyzadovat trosku
> viac, nez len nakonfigurovanie a pozeranie sa, ako to cele krasne
> funguje. ZFS je iba v -CURRENT. A s tym ist do produkcie..

myslim ze spousta lidi by byla prekvapena kde vsude se -current pouziva
v celkem dost zajimavem produkcnim nasazeni ;)

a dneska uz to neni zadna divocina, vyvoj jako takovy se dela v p4 a cvs
(tj. -current) je pomerne hodne stabilni.

ja jsem napriklad nikdy v zivote nemel na desktopu (ja vim, ja vim) nic jineho
nez -current a kdyz nepocitam panicy zavinene mnou osobne tak mi to padlo tak
5x v zivote ;)

roman