Distribuce vykonu

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Mon Apr 30 18:00:41 CEST 2007

> Vim ze hodne lidi pouziva current, vim ze jede na par mistech. Sam jsem take
> udelal par podobnych veci. Ale jsou tu dva uhly pohledu - soucasne prostredi
> (stabilni) nebo current (a features), ktery uz taktez zacina byt hodne
> stabilni. Takze jak jsem rikal, shanim argumenty pro a proti. Na jednu
> stranu se mi z duvodu pohodli nechce davat -current- prave proto, ze jeste
> neni dostatecne zabehnuty, takze pravdepodobne zde bude hodne prace. Na

no... X.Y-RELEASE neni nic jineho nez ${LIBOVOLNA_VETEV}+testovani, takze pokud
si nekde otestujes -current pro nejake svoje pouziti a shledas to ok tak nevidim
duvod proc to nenasadit. otazka je jestli mas schopnosti otestovat ten OS
tak aby to melo nejakou cenu...

modelova situace.. chci provozovat databazi, tak nainstalim -current z "vhodneho data",
pustim nejaky crash-test na tu danou databazi, necham to 14 dni v kuse bezet a pak
se prijdu podivat jestli to nezdechlo.. pokud nezdechlo tak s tim hura do produkce :)
a pokud zdechlo tak to "nejak poresim"

nevim vubec nic o testovani ale takhle nejak by to mohlo byt :)

nicmene pokud se bavim o -current k datu 30.4.2007 (tj. dneska) tak si myslim ze bych pockal
az kuci branchnou RELENG_7 a to testovani za mne udela komunita ;) ale ja jsem byl vzdycky
lenosnej ;)

my 2 cents

roman