Jail - webserver [Xen]

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Thu Apr 19 08:49:17 CEST 2007

On Wed, Apr 18, 2007 at 11:29:58PM +0200, Miroslav Lachman wrote:

> Nevykaslal? Jak jinak se teda rika tomu, kdyz nekdo na necem dela a pak
> to delat prestane? U nas doma se tomu rika, ze se na to vykaslal (a to

dokonceni?

> nemyslim nijak hanlive, Kipovi duvody naprosto chapu). Ale co ja o tom
> vim, tak ho to proste prestalo zajimat, prestal na tom pracovat. A
> teprve znacne dlouho po tom se toho ujal nekdo, kdo na to taky zas az
> tak moc netlaci. Rozhodne nemam pocit, ze je to hotove.

no.. on to dokoncil ale release inzenyri presvedcili aby pockal ze se bude
menit tusim busdma neco a on proste pockal no....

> [...]
>
> A jelikoz ty se hodne tocis okolo SoC a jak uz jsme si psali mimo
> konferenci, opet postradam nejaky zakladni smysl SoC - minuly rok se
> pracovalo na CPU a memory limitech pro Jaily, vysledkem je patrne v te
> dobe funkcni patch
> http://www.ualberta.ca/~cdjones/cdjones_jail_soc2006.patch
> Nemas tuseni, proc upadnul v zapomneni a neni zarazeny do src tree, ani
> se s nim nijak dal nenaklada? Proste mi to prijde jako mrhani praci
> nekoho, kdo se snazil neco udelat pro FreeBSD. Proc se teda pak vubec
> prijimaji nejake SoC projekty, kdyz pak neni zajem na jejich pouziti?

tezko rict ;) mozna na tom nekdo pracuje v pozadi a nevi se o tom. a hlavne
ono se taky musi ten kod nejak protlacit pres review a donutit nekoho at
to commitne... nestaci prijit, nabidnout patch a dal se nestarat...