Jail - webserver [Xen]

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Apr 19 10:15:05 CEST 2007

Roman Divacky wrote:
[...]
> tezko rict ;) mozna na tom nekdo pracuje v pozadi a nevi se o tom. a hlavne
> ono se taky musi ten kod nejak protlacit pres review a donutit nekoho at
> to commitne... nestaci prijit, nabidnout patch a dal se nestarat...

Asi na tom pracuje nekdo v pozadi tak, ze o tom ani sam nevi. Pred par
dny probehl dotaz na tohle tema ve stable@ - bez odpovedi.

SoC prece neni ze si jen tak nekdo prijde s patchem, temata SoC predem
schvaluje nekdo z FreeBSD a kazdy student tam k tomu ma pak nejakeho
mentora, takze bych prave ocekaval, ze je to cele ve spolupraci s
FreeBSD teamem. Nebo to opravdu (zcela nesmyslne) zije svym vlastnim
neproduktivnim zivotem a je pak jeste potreba nekoho "nutit" k tomu, aby
se o to zajimal?

Mirek