Jail - webserver [Xen]

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Apr 18 23:29:58 CEST 2007

Roman Divacky wrote:

> kip se na to nevykaslal... ono je to hotove akorat nastal "bit rott" :)
> a tedka na tom pracuje rink iirc

Nevykaslal? Jak jinak se teda rika tomu, kdyz nekdo na necem dela a pak
to delat prestane? U nas doma se tomu rika, ze se na to vykaslal (a to
nemyslim nijak hanlive, Kipovi duvody naprosto chapu). Ale co ja o tom
vim, tak ho to proste prestalo zajimat, prestal na tom pracovat. A
teprve znacne dlouho po tom se toho ujal nekdo, kdo na to taky zas az
tak moc netlaci. Rozhodne nemam pocit, ze je to hotove.

Pro zajemce odkaz na Kipovu odpoved
http://www.mail-archive.com/freebsd-stable@freebsd.org/msg87452.html

Ze je to hotove, totiz vypadalo uz pred rokem
http://www.fsmware.com/xenofreebsd/7.0/STATUS

A jelikoz ty se hodne tocis okolo SoC a jak uz jsme si psali mimo
konferenci, opet postradam nejaky zakladni smysl SoC - minuly rok se
pracovalo na CPU a memory limitech pro Jaily, vysledkem je patrne v te
dobe funkcni patch
http://www.ualberta.ca/~cdjones/cdjones_jail_soc2006.patch
Nemas tuseni, proc upadnul v zapomneni a neni zarazeny do src tree, ani
se s nim nijak dal nenaklada? Proste mi to prijde jako mrhani praci
nekoho, kdo se snazil neco udelat pro FreeBSD. Proc se teda pak vubec
prijimaji nejake SoC projekty, kdyz pak neni zajem na jejich pouziti?

Mirek