offtopic - pravidla konference

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Tue Apr 10 22:38:27 CEST 2007

On Tue, Apr 10, 2007 at 10:28:52PM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	Nevim, ale pokud ano, se zajmem se s nimi seznamim.
>
> 	A rad prijmu na sve adrese soukrome tvoji predstavu ceskeho zneni teto
> vety.

ja nevim jak to napsat cesky... proto jsem se ptal...

> 	Snad radeji nejaky jiny. Ja jsem moderator osoba zaujata.
>
> 	Nicmene, nemohu pominout, ze prispevek byl reakci na dotaz, ktery byl
> napsany prevazne v cestine - a presto se v obou dvou reakcich, ktere na
> nej byly odeslany padlo, ze se z dotazu nepodarilo jasn epochopit "vo co
> go".

no.. mne slo o to ze kdyz mam vetu ve ktere je mix ceskych a anglickych slov cca 1:1
tak musim prepinat mozek mezi temy jazyky a jsou slova u kterych pak nevim ve ktere
reci jsou... tudiz to nemuzu precist stylem "rychle preletet" ale musim to pomalicku
parsovat... navic jsou tu i problemy takove ze plno lidi anglicky moc neumi a napise to
spatne a ted ja musim uvazovat jestli to fakt mysli tak jak to pise nebo je to buga kterou
jsem schopen desifrovat pac jsem taky cech :)

tudiz se ptam na to jak to resit :) je ok psat text ve smyslu "byl jsem na pive. then I parsed
some checksummed text. a pak jsem sel spat" nebo ja nevim...