Pomoc se zalohovanim

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Wed Mar 28 11:37:17 CEST 2007

Dan Lukes wrote (2007/03/28):
> 	Predpokladam, ze tim "vraci se" myslime nejaky navrat nejakeho
> vnitrniho stavoveho automatu - nebo to skutecne fyzicky pretoci ?

Ano, dochazi k fyzickemu pretaceni, s zadnym "lhanim" v tomto smeru
jsem se jeste nesetkal.

> 	Predpokladam spravne, ze kdyz stojim na zacatku souboru a prectu ho,
> tak stojim na zacatku dalsiho (je-li takoveho), ktery muzu cist bez
> jakehokoliv pretaceni ?

Ano, kdyz se ctou vsechna data, prechazi se na dalsi soubory automaticky.

> 	No, zase budu o neco chytrejsi, ale s moji HP paskou mi to stejne
> nepomuze. Ta alergicky reaguje na uplne jakykoliv prikaz. Ale to je
> "idle-priority" uloha a trapi me to jen malo ...

Co je to za typ a pres jake rozhrani ji mas? Docela me to zajima,
protoze pokud by slo o SCSI, tak jsem zatim moc problemu nemel.
Teda krome problemu s rychlosti 320 MB/s u externich zarizeni, ale
to je uz trochu jina kapitola.