Pomoc se zalohovanim

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 28 12:05:45 CEST 2007

Rudolf Cejka napsal/wrote, On 03/28/07 11:37:
> Co je to za typ a pres jake rozhrani ji mas? Docela me to zajima,
> protoze pokud by slo o SCSI, tak jsem zatim moc problemu nemel.

HP C1537A L105 pripojena na LSI53C896/7 (device sym)

	To je takovy ten danajsky dar, ktery se jmenuje INDOS. A ta jednotka je
padesat kilaku odsud a pozadavky jako "dejte mi tam jinou pasku" se v
lepsim pripade vyridi do druheho dne, v horsim i dele - takze je to s
ladenim problemu spis na tydny nez hodiny.

	Situaci komplikuje to, ze na paskach jsou data zapsana neznamym
zalohovacim systemem a nez je zlikviduju, rad bych vedel, jestli je
nedokazu pouzit.

	Ale snad se postupne blizim k cili (obzvlast co jsem an pouziti
puvodnich dat rezignoval). Uz jsme vyresili "nejspis vadna paska" a ted
uz nam zbyva snad posledni problem "paska write protected". Pravda, o
odprotektovani jsem si psal uz pred mesicem - zrejme request
timeoutoval, bude treba retry  ...

	Takze, s tim mi asi nepomuzes ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz