Pomoc se zalohovanim

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 28 11:28:07 CEST 2007

Rudolf Cejka napsal/wrote, On 03/28/07 11:18:

> Pardon, zacatkem bez blizsiho urceni jsem myslel zacatek pasky.
> /dev/sa0 pri close vraci na zacatek pasky, /dev/nsa0 zustava tam,
> kde se skoncilo po posledni operaci.

	Predpokladam, ze tim "vraci se" myslime nejaky navrat nejakeho
vnitrniho stavoveho automatu - nebo to skutecne fyzicky pretoci ?

	Predpokladam spravne, ze kdyz stojim na zacatku souboru a prectu ho,
tak stojim na zacatku dalsiho (je-li takoveho), ktery muzu cist bez
jakehokoliv pretaceni ?

> potiz je s tou kombinaci sa0 a nsa0 + kazdy mt na konci dela close.

	To, ze tam mixuje mt na nsa0 s restore z sa0 jsem si vsimnul az ted -
jinak by me asi napadlo zkoumat, cim se ty dve zarizeni lisi ...

	No, zase budu o neco chytrejsi, ale s moji HP paskou mi to stejne
nepomuze. Ta alergicky reaguje na uplne jakykoliv prikaz. Ale to je
"idle-priority" uloha a trapi me to jen malo ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz