vlastní sms brána

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 21 11:06:42 CET 2007

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 03/21/07 10:53:
> chtěl bych si na některé kritičtější případy napsat script,kterej by mi
> poslal SMS na telefén. SMS je prý jen mail ve formátu
> cislo_prijemce at domena_operatora.

	Nikoli nutne. To je operator od operatora ruzne. Vemme takovy Vodafone,
ktery to puvodne mel take v naznacenem formatu - a pote, co zjistil, ze
prilsi mnoho SPAMeru proste rozesila dopisu na jedno cislo po druhem to
ma tak, ze "cast pred zavinacem" si kazdy uzivatel voli sam - takze
cislo to byt muze, ale taky neco uplne jineho.

> -jak je to s placením ,je to volná služba,nebo placená-pokud ano, za
> jakých podmínek

	Operator od operatora.

> -je to vůbec možné posílat?

	Operator od operatora.

	Pricemz pro ucely vsech techto odpovedi se "operatorem" mysli spis ten,
pres ktereho SMS odesilas nez ten, u ktereho sidli prijemce - coz muze a
nemusi byt tentyz.

	Bezplatne brany spise umoznuji zaslani SMS "do vlastni site", obecne
brany zas byvaji placene - ovsem - podminky jsou - operator od operatora
ruzne...

	Kdyz bude uplne nejhur, pripoj si telefon s kartou a udelej si branu
sam. Podminky (cenove i jine) a format adresy si tak urcis sam. U
telefonu je treba dat jen pozor na to, aby dovoloval soucasne pripojeni
datoveho kabelu a napajeni a byl schopen trvaleho provozu.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz