RE: vlastní sms brána

Forma, s.r.o forma at mail.forma.sk
Wed Mar 21 16:54:41 CET 2007

Zdravim,

tiez mame ten problem. Na slovensku poskytuje podobnu sluzbu Orange, je ju
nutne aktivovat a stoji asi 150 SK. Funguje tak, ze mate vytvoreny mbox
vasecislo at orangemail.sk na ktory, ked vam pride email posle sa vam SMS
notifikacia s tymto emailom.
Ma to ale jeden problem. Niekedy je to dost rychle a niekdy to ma velke
oneskorenie, radovo az hodiny.

Tak sme si kupili na tento ucel GSM modem Nokia 30, ktory sa pripoji na
seriovy port a da sa jednoducho programovo ovladat.

V suvislosti s tym sa vas chcem opytat ci neviete o niecom hotovom co by sa
dalo pouzit pod FreeBSD a vedelo by to posielat SMS popripade MMS,...

Dakujem
Zdeno