vlastní sms brána

Petr Bezděk freebsd at ada-net.cz
Wed Mar 21 13:34:39 CET 2007

MiTR napsal(a):
> Vodafone neco at vodafonemail.cz  - ZADARMO - nastavení v jejich
>                                  administraci, je ze vše nejrychlejší
> T-Mobile neco at t-email.cz       - ZADARMO - usekne se na 1 SMS, někdy se "ucpe" :-D
>                                  nastavení na t-email.cz možnot jako
>                                  SMS nebo "na dislej".

Ja mam zase zkusenost uplen obracenou:
* z T-mobile to chodi rychleji nez z Vodafone (drive mi toho na t-mobile
cislo chodilo pres sms oravdu hodne a doruceni do nekolika sekund)
* nevim jak ostatni operatori, ale T-mobile umoznuje i nastavit filtr,
co se ma na mobil preposlat (lze se takto branit proti nevyzadanym SMS)
* Vodafone ma omezeni na 200 mail2sms na den (potom vas do pulnoci
zablokuje)

Pred odeslanim mailu na mobil to prozenu pres nekolik konvertoru:
* html -> text
* cestina -> ascii
* mail2sms (v portech mail/mail2sms), ktery oreze nepotrebne znaky,
komentare z predchozi diskuze, atd.

Potom se vetsinou to dulezite vleze do 1 SMS.
--
Mgr. Petr Bezděk
email: pbezdek at ada-net.cz
web: www.ada-net.cz