iSCSI

František Kučera xkucf03 at seznam.cz
Sat Mar 17 18:13:06 CET 2007

Pár postřehů z mých pokusů:
- iSCSI target se mi podařilo bezproblémů zkompilovat z portů
- konfigurace byla jednoduchá (pro začátek jsem si vystačil s nasdílením
souboru -- ne blokové zařízení)
- ze svého BSD notebooku jsem tedy udělal iSCSI target a připojil si ho
z jiného PC z Windows. Všechno šlo hladce (stačilo povolit port na
firewallu)
- stejný iSCSI cíl (disk) jsem SOUČASNĚ připojil i z druhého PC a zapsal
na něj nějaká data. Na prvním PC se data nezobrazila a souborový systém
(NTFS) se trochu porouchal. Po opravě scandiskem se soubory zase
objevily (myslím, že se ztratil jen jeden soubor)

Ne že bych si myslel, že tímto způsobem půjde sdílet disky, ale spíš mě
zarazilo, že to vůbec jde, připojit se z více míst současně -- čekal
bych spíš nějakou chybovou hlášku typu "disk už je připojený odjinud,
uživateli máš smůlu"

Franta