pc s vice disky - nikoliv OT ale aktualni zalezitost

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Wed Mar 14 16:16:18 CET 2007

Jan Dusatko napsal(a):

> socket options = SO_KEEPALIVE TCP_NODELAY IPTOS_LOWDELAY  SO_SNDBUF=8388608
> SO_RCVBUF=8388608

> Defaultne jsem zkousel buffer okolo 8KB, pote jsem ho navysoval (hezky v
> rade, 8, 16, 32 ....) a propustnost stoupala. U 4MB bufferu se zacala lamat,
> 8MB je velikost, kde navyseni neprineslo uz zadny realny vysledek, ale
> nechavam ho tam pro rezervu.
>
> Pokud by nekdo znal reseni, rad bych se dostal alespon na 30MB/s

nedavno mi naopak pomohlo, kdyz jsem v konfiguraci tenhle parametr
zapoznamkoval. Samba se mi potom nekolikanasobne zrychlila. Moje data na
te sambe jsou desitky tisic malych souboru, nevim, zda to souvisi i s
timto, nezkoumal jsem to.

Ale treba to pomuze.

Tez se jednalo o akualni verzi samby, resil jsem to minuly tyden.

PM

--
# Petr Macek
# pm at kostax.cz