Migrace linux freebsd

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Mar 9 12:59:21 CET 2007

Divacky Roman napsal/wrote, On 03/09/07 11:25:

> vidim nejake dobrovolniky kteri se toho chteji ujmout? :)

	Nemyslim, ze bude snadne najit nekoho, kdo dostatecne detailne rozumi
TCP (protokolu obecne), bude mit alespon stredne hluboky vhled do
detailu implementace IP stacku ve FreeBSD a soucasne ma dostatecny
prehled o tom, jak vlastne funguje SMB protokol - a kdyz uz takoveho
najdes, jeste musis mit stesti aby tento jiste vyhledavany odbornik byl
zrovna natolik bez prace natolik, ze bude mit cas se zabyvat ladenim
Samby na FreeBSD - nebo to musi chapat jako formu "aktivniho odpocinku" ...

	Beznadejne to neni, ale zajemci se ti asi po tuctech nepohrnou ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz