Migrace linux freebsd

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Fri Mar 9 13:55:23 CET 2007

On Fri, Mar 09, 2007 at 12:59:21PM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	Nemyslim, ze bude snadne najit nekoho, kdo dostatecne detailne rozumi
> TCP (protokolu obecne), bude mit alespon stredne hluboky vhled do
> detailu implementace IP stacku ve FreeBSD a soucasne ma dostatecny
> prehled o tom, jak vlastne funguje SMB protokol - a kdyz uz takoveho
> najdes, jeste musis mit stesti aby tento jiste vyhledavany odbornik byl
> zrovna natolik bez prace natolik, ze bude mit cas se zabyvat ladenim
> Samby na FreeBSD - nebo to musi chapat jako formu "aktivniho odpocinku" ...

jsem si prakticky 100% jisty ze tohle nema se SMB jako protokolem nic spolecneho.
myslim ze problem bude v tom ze ta samba (jako program) travi hafo casu v necem
v cem by nemusel. treba jako se odhalilo ze mysql dela desne moc gettimeofday()
volani (ktere je na fbsd pomale) tak myslim ze neco podobneho to bude i s tou
sambou... rozhodne si ale fakt nemyslim ze todle bude v sitovani....