Migrace linux freebsd

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Fri Mar 9 11:25:28 CET 2007

On Fri, Mar 09, 2007 at 11:14:24AM +0100, Radim Kolar wrote:
> mne taky, ale to je vlasnost samby nebo jeji default konfigurace.
> presunul jsem taky jednou sambu z linuxu na bsd a bezi to porad stejne
> pomalu. takze vina bsd to neni.

co ja vim tak todle se celkem dost resilo a zda ze se to chyba bsd JE. ovsem
nikdo nebyl schopen/ochoten to nejak zajimave vyprofilovat a poskytnout vysledky
typu... smb at fbsd je pomala pze 1) XYZ je na fbsd pomale 2) ABC je na fbsd pomale 3) GGG
fbsd vubec nema popr. (a to je velmi caste) samba NEVI ze to fbsd ma

vidim nejake dobrovolniky kteri se toho chteji ujmout? :)