FreeBSD 4.x a porty

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Wed Mar 7 11:05:37 CET 2007

Dan Lukes píše v st 07. 03. 2007 v 10:59 +0100:

> Ale trochu odbocim v souvislosti s tim graphvizem - opravte me nekdo -
> kdyz mam dva zdrojaky a v obou pouziju globalni promennou stejneho jmena
> deklarovanou jako "static" tak by to nemelo pri linkovani delat zadne
> problemy. "static" promenne jsou preci "viditelne" pouze v ramci tehoz
> zdrojoveho kodu. Nebo se mi to uz v hlave plete ?

Sou viditelne _pro kompilator_ jen v ramci daneho zdrojoveho souboru.

Za behu samozrejme nekde musi byt ulozeny, i kdyz se zrovna vykonava kod
z jine casti aplikace.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie