FreeBSD 4.x a porty

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 7 10:59:08 CET 2007

Josef Hrabec napsal/wrote, On 03/07/07 10:41:

> Zhruba pred mesicem, jsem kompiloval sambu3 z portu na 5.5 neuspesne... Na
> 6.1 a 6.2 prosla kompilace samby3 bez chyb. Takze asi uz ani pro verze 5.x
> nebudou vsechny porty pouzitelne.

	Ani na 6.2 nejsou vsechny porty pouzitelne. ;-)

	isakmpd nejde zkompilovat od te doby, co se v OS objevilo OpenSSL verze
0.9.8b (to byla myslim 6.1-R) a v pripade pritomnosti OpenSSL z portu
neslo zkompilovat snad nikdy, graphviz nejde zkompilovat od chvile, co
se objevilo gd 2.0.34 ...

	Situace na bojisti se proste meni kazdym okamzikem ...

	Ale trochu odbocim v souvislosti s tim graphvizem - opravte me nekdo -
kdyz mam dva zdrojaky a v obou pouziju globalni promennou stejneho jmena
deklarovanou jako "static" tak by to nemelo pri linkovani delat zadne
problemy. "static" promenne jsou preci "viditelne" pouze v ramci tehoz
zdrojoveho kodu. Nebo se mi to uz v hlave plete ?

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz