FreeBSD 4.x a porty

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 7 12:00:21 CET 2007

Pav Lucistnik napsal/wrote, On 03/07/07 11:05:

> Sou viditelne _pro kompilator_ jen v ramci daneho zdrojoveho souboru.

	No, tak to si to pamatuju dobre. Tak fakt nechapu, proc neslo slozit
dva *.o soubory do jedne knihovny pro konflikt stejnojmennych symbolu,
kdyz oba byly staticke struktury.

	Bohuzel, v mezidobi se objevila jina verze graphvizu, takze dneska uz
to nefunguje - teda - dneska uz to funguje a nelze problem presne
zrekonstruovat.

	Ale neslo mi az tak o ten graphviz, jako spis co se to tam delo. To uz
ale ted asi nezjistim.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz