rackove servery

MeX mex at active.sk
Wed Feb 21 01:42:14 CET 2007

On 20. 2. 2007 22:01 , Pavol Čierny wrote:
> Jedine co ma stve ze pri boote BSD sa mi vypne LOM na sietovke (Lights-out
> management) ktory je v Sune velmi dobre spraveny... takze jedine cez
> seriovy port ho mozem pouzivat
>
> Podarilo sa niekomu rozchodit LOM s BSD?
> Zatial mam na tej masine 6.1-RELEASE...

Ja mam niekolko kusov X2100 M2 na 6.2-STABLE niekedy z polky februara a
LOM sa sprava presne tak, ako pises. Zatial som neprisiel na to, co s tym.

> Problem je aj so sietovkami nvidia, lebo su tam 2x broadcom sietovky a
> 2x nvidia, a BSD najde len broadcomy... tie mi nastastie stacia :)
V 7-CURRENT je uz nfe driver pre tieto sietovky, resp. tu pozri source a
postup pre 6.2, je to upraveny OSS driver z OpenBSD:

http://www.se.hiroshima-u.ac.jp/~shigeaki/software/freebsd-nfe.html

MeX