rackove servery

Pavol Čierny scorp at scorp.sk
Tue Feb 20 22:01:57 CET 2007

Ja mam tiez same dobre skusenosti so Sun Fire X2200 co by malo byt to
iste co X2100, len v X2200 su 2x dual core opteron 2.2 GHz...

Jedine co ma stve ze pri boote BSD sa mi vypne LOM na sietovke (Lights-out
management) ktory je v Sune velmi dobre spraveny... takze jedine cez
seriovy port ho mozem pouzivat

Podarilo sa niekomu rozchodit LOM s BSD?
Zatial mam na tej masine 6.1-RELEASE...

Problem je aj so sietovkami nvidia, lebo su tam 2x broadcom sietovky a
2x nvidia, a BSD najde len broadcomy... tie mi nastastie stacia :)

Ked ten stroj porovnam s Fujitsu-Siemens Primergy RX220, tak
jednoznacne vyhrava Sun... uz len kvoli spotrebe energie, ktore je cca
polovicna oproti Primergy...

Na primergy je BMC ktore umoznuje aspon management napajania cez IPMI,
ale kedze je to na zdielanej sietovke broadcom tak takisto po boote
BSD je ta sluzba nedostupna....

Mam smolu na remote management s BSD :(

---
S pozdravom