INDEX vs. INDEX-5 v portoch...

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 20 13:05:12 CET 2007

Lubomir Majersky wrote:

> Nie, nie, Dan, asi si ma nepochopil.

	Ale ano. Ja pochopil. Ty ne ;-)

> Pisal som "...tak chcem udrziavat
> aplikacie v "najnovsom" stave, niektore si to totiz vyzaduju." Napriklad
> taky antivir, ten potrebujem mat vzdy v co najaktualnejsom stave
> (samozrejme, nerobim update aplikacii kazdy den). Nemozem resp. nechcem

	Tomu ja rozumim. Obcas si aktualizace baliku A vynuti aktualizaci
baliku B na kterem zavisi. Muzes to zkusit risknout bez toho, muzes
zkustit sam si balik 'A' upravit tak, aby aktualizace baliku 'B' nebyla
nutna, nekdy to dokonce muze fungovat i bez zasahu (at uz proto, ze
aktualizace 'B' byla nutn akvuli necemu, co nepouzivas, nebo slo o omyl
spravce baliku 'A' a aktualizace 'B' ve skutecnosti potreba vubec
nebyla). Ale to vsechno je risk a osobni rozhodnuti. Oficialni postup je
- kdyz chces A, musis taky B.

	Od 1.2.2007 plati, ze aktualizace jakehokoliv baliku 'A' vyzaduje
aktualizaci baliku 'B', kde balik 'B' je operacni system ...

	Muzes to zkusit risknout bez toho, muzes si A zkusit ... ale to uz jsem
psal ...