INDEX vs. INDEX-5 v portoch...

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Tue Feb 20 12:48:55 CET 2007

Dan Lukes napsal(a):
> 	Psal jsi, ze chces stroj zachovat jeste nejakou dobu v soucasnem stavu
> a pak ho upgradovat. Tak "zachovat v soucasnem stavu" - to je bez
> updatovani. A az bude jeho stav natolik nevyhovujici, ze se rozhodnes ho
> updatovat, tak to udelej. Kompletne.
Nie, nie, Dan, asi si ma nepochopil. Pisal som "...tak chcem udrziavat
aplikacie v "najnovsom" stave, niektore si to totiz vyzaduju." Napriklad
taky antivir, ten potrebujem mat vzdy v co najaktualnejsom stave
(samozrejme, nerobim update aplikacii kazdy den). Nemozem resp. nechcem
to teda mat v stave *bez updatovani* *update je pre mna potrebny*. Do
leta by uz tie servery nemali existovat, ale predsa len, ta doba je este
daleko a ja by som si nerad vylamal zuby ;)

--
LuMaX