INDEX vs. INDEX-5 v portoch...

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 20 12:04:10 CET 2007

Kaminar wrote:

> Copak porty nelze pouzit pro jakoukoliv verzi?

	Lze. Ale ne pro kazdou uspesne. Ty OS se od sebe lisi a tomu odpovida
potreba obcas pouzit jine optiony pro nektere programy (prekladac), jine
patche a podobne.

	Obezlicky pro 4.x jsou momentalne v procesu mizeni ze stromu portu (a
to pomijim, ze uz dobry rok pred oficialni EOL zacinaly byt zretelne
problemy s tim, ze port casto nebyl udelany tak, aby na 4.x sel bez
problemu pouzit).

	Psal jsi, ze chces stroj zachovat jeste nejakou dobu v soucasnem stavu
a pak ho upgradovat. Tak "zachovat v soucasnem stavu" - to je bez
updatovani. A az bude jeho stav natolik nevyhovujici, ze se rozhodnes ho
updatovat, tak to udelej. Kompletne.

	Ano, kazda verze ma sve problemy, i "sestka", ale "EOL" je tak vazna
vada, ze ve svetle ni jsou pitomosti jako "mensi stabilita v nekterych
situacich" nebo "mensi vykon pri konkretnim nasazeni" IMHO
zanedbatelnymi epizodkami ...

	Jak jsem tady 4.x zurive branil - a uz ji nikde nemam (krome par
zapomenutych routeru na nejakych pudach a jednoho pocitace v kanclu).
Nemam z toho ve vsech pripadech radost, ale z ruznych spatnych reseni je
treba vybrat to mene spatne.