INDEX vs. INDEX-5 v portoch...

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Tue Feb 20 14:33:12 CET 2007

Dan Lukes napsal(a):
> 	Ale ano. Ja pochopil. Ty ne ;-)
...teraz som to pochopil, ale....

 > Podpora portu na 4.11 skoncila 31.1.2007. Od ted uz ti tam zadny
 > novejsi porty fungovat nebudou.
 >
 > Doporucuju upgrade na 6.2 ...
 >

 > Od 1.2.2007 plati, ze aktualizace jakehokoliv baliku 'A' vyzaduje
 > aktualizaci baliku 'B', kde balik 'B' je operacni system ...

	...ale pocitujem v tom akusi zvratenost. Struktura portov je stale
aktualna (stale sa da aktualizovat), nechapem naco sa to potom robi. Ked
uz raz s niecim skoncim, tak s tym skoncim predsa uplne. Ale uz mi ani
na to netreba odpovedat, to som len tak trosku nahlas rozmyslal.

Prijemny den ;)
--
LuMaX