Polling

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 13 12:23:57 CET 2007

> U 120Mbit je procesor vytocen na 100% a pak ani tuk.

	Me az zas tak ne, obzvlast je-li tam neprazdny firewall, pouzita Ge
karta neni "serverova" nebo kvuli konfiguraci nelze pouzit nektere
feature (IPSec napriklad znemoznuje aby nektere udaje v hlavicce
dopocitaval a vyplnoval az hardware karty), dochazi k fragmentaci
(skladani paketu z fragmentu neco trva), ...

	Jestli se prenasi data ctena z disku, je otazka, jak dalece je schopen
podavat data diskovy subsystem.

	Musel by se zjistit, cim, ze to je procesor tak strasne zaneprazdnen.
Ale, vlastne nevim, jak by se to dalo rozumen udelat.

> Netperfem, nebo
> necim podobnym jsem crosslinkem mezi dvema IBM x336 udelal asi 350Mbit/s.

	Firewall byl neexistujici nebo prazdny, predpokladam. Vytizeni
procesoru si asi nepamatujes, co ?