Polling

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Feb 13 13:12:50 CET 2007

Dan Lukes wrote:

> 	Me az zas tak ne, obzvlast je-li tam neprazdny firewall, pouzita Ge
> karta neni "serverova" nebo kvuli konfiguraci nelze pouzit nektere
> feature (IPSec napriklad znemoznuje aby nektere udaje v hlavicce
> dopocitaval a vyplnoval az hardware karty), dochazi k fragmentaci
> (skladani paketu z fragmentu neco trva), ...
>
> 	Jestli se prenasi data ctena z disku, je otazka, jak dalece je schopen
> podavat data diskovy subsystem.
>
> 	Musel by se zjistit, cim, ze to je procesor tak strasne zaneprazdnen.
> Ale, vlastne nevim, jak by se to dalo rozumen udelat.

> [...]

Firewall byl neexistujici. Vytizeni pri tom netperfu si nepamatuju.
Jedine, co mohu poskytnout, jsou informace o sitovce (bge1: <Broadcom
BCM5721 Gigabit Ethernet, ASIC rev. 0x4101>) a nastaveni systemu (to je
tam totiz do dnes stejne)

U toho stroje, co kazdy den dava ve spicce 160Mbit/s mohu pripadne taky
dodat dalsi detaily (bge0: <Broadcom BCM5703 Gigabit Ethernet, ASIC rev.
0x1002>). CPU tam v takovem pripade ma load okolo 0.2 - 0.3 a soubory
jsou vydavany pres Lighttpd.

Miroslav Lachman

PS: zminene stroje nepouzivaji polling