Polling

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Feb 7 10:57:12 CET 2007

Zbyněk Burget napsal/wrote, On 02/07/07 10:27:

> No, to mi prijde nelogicke - necetl jsem zdrojaky, pac by to stejne k
> nicemu nebylo :-)
> Ale jak psal Dan, lost polls by melo znamenat, ze rutina pro vyrizovani
> provozu trva prilis dlouho a uz by se mela volat znovu - tzn. zvysenim
> HZ by se mela snahu volat jeste castej.

	Tak jako tak je to debata akademicka, protoze hodnoty HZ nad 1000 byly
problematicke (a ja nevim, jestli uz se problem podarilo vyresit).
Nefungovala pak dobre, mam dojem, reassemblaz fragmenovanych paketu,
nebo neco takoveho.

	Ale presto - rutina se vola kazdy tik hodin. Pokud trva prilis dlouho,
tak, ze proste vcas neskonci, nelze ji v pristim tiku zavolat (nemuze
bezet dvakrat). O teto udalosti se ucini zaznam. Takova nemoznost
zavolat muze nastat i nekolikrat tesne po sobe. Nakonec puvodni beh
skonci a rutinu se zavolat podari - ta pri svem behu zjisti, ze doslo ke
ztrate jednoho nebo vice tiku a zaznamena to formou zvyseno lost_polls

	To samo o sobe neimplikuje, ze byly ztraceny nejake pakety, ael i to je
mozne.

	Pokud by bylo HZ vyssi, pak tiky budou nastavat casteji - a cesteji se
tedy muze stat, ze dojde "k prebehu".

	Vetsi HZ tak zvysi sanci, ze jsou zpracovany vsechny pakety, zvysi ale
i sanci, ze vznikne "lost_pool" udalost.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz