Polling

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Fri Feb 9 15:22:28 CET 2007

> dalsi vec co mne napada ze by se dala zkusit je vypnout SMP (ta masina je smp ne?).
> tim vypnutim myslim jako dat do pryc z kernelu.

  ^-- Neviem ci vypnut SMP (kolko to ma procesorov?), ale rozhodne vypnut
HT. Nedavno som riesil problem hyperthreadovym P4 a FreeBSD 6.2. So
zapnutym HT + SMP jadrom obcas (niekedy aj niekolkokrat za minutu) cely
system uplne vytuhol, niekedy az na niekolko desiatok sekund. Nehcelo sa
mi riesit, ci je to SW alebo HW chyba, proste som vypol HT, nasadil UP
jadro a pocitac slape ako hodinky.

Mam dalsiu skusenost s performance testami nasho sw produktu na
dvojprocesorovom (2 fyzicke procesory) serveri od HP. Ak je zapnuty HT
(t.j. 4 logicke procesory), je priepustnost servera preukazatelne o 5-10%
nizsia ako pri vypnutom HT (t.j. skutocne 2 procesory). Testy boli robene
na Fedore.

J.