Polling

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Wed Feb 7 10:27:27 CET 2007

Divacky Roman napsal(a):

> dle 5ti sekundoveho cteni zdrojaku bych rekl presny opak. ale jedno vim jiste
> pokud se to nevyzkousi tak to jiste nebudeme vedet nikdy :)
>
> to lost_polls imho dela to ze kazdy 1/HZ sekund se vola nejaka rutina ktera
> poresi packety. ty packety neresi VSECKY ale jen urcity pocet. a kdyz ten
> urcity pocet > vsecky tak se zvysi to lost_packet. tudiz kdyz se ta rutina
> resici packety bude volat casteji tak by to melo pomoct.
>
> ale nejsem na to odbornik a todle cucam ze zdrojaku ktery jsem jen velmi letmo
> cetl... fakt to vyzkousej :)

No, to mi prijde nelogicke - necetl jsem zdrojaky, pac by to stejne k
nicemu nebylo :-)
Ale jak psal Dan, lost polls by melo znamenat, ze rutina pro vyrizovani
provozu trva prilis dlouho a uz by se mela volat znovu - tzn. zvysenim
HZ by se mela snahu volat jeste castej.
Proc by se mela promenna, lost_polls zvysit tehdy, kdyz se poresi
packety vsechny? To je snad idealni stav, kdyz se v jenom volani rutiny
obsluhujici polling vyresi veskery provoz na karte, ne? Proc by se pak
melo zvysit lost_polls?

--
Zbyněk Burget

MIA Studio, spol. s r.o.