Polling

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Tue Feb 6 15:13:28 CET 2007

On Tue, Feb 06, 2007 at 09:35:54AM +0100, Zbyn?k Burget wrote:

> jak jsem psal jinde, pokud nekde narustaji lost polls, zvysenim HZ by se
> to mohlo spis jeste zhorsit ne?

dle 5ti sekundoveho cteni zdrojaku bych rekl presny opak. ale jedno vim jiste
pokud se to nevyzkousi tak to jiste nebudeme vedet nikdy :)

to lost_polls imho dela to ze kazdy 1/HZ sekund se vola nejaka rutina ktera
poresi packety. ty packety neresi VSECKY ale jen urcity pocet. a kdyz ten
urcity pocet > vsecky tak se zvysi to lost_packet. tudiz kdyz se ta rutina
resici packety bude volat casteji tak by to melo pomoct.

ale nejsem na to odbornik a todle cucam ze zdrojaku ktery jsem jen velmi letmo
cetl... fakt to vyzkousej :)