spam z webu...

Pavol Čierny scorp at scorp.sk
Tue Feb 6 14:56:19 CET 2007

Cely mail vypisany do <STDIN> toho skriptu ktory si zadas

potom to zas posles na stdin sendmailu trebars

postfixu neviem kedze pouzivam qmail ale zrejme tam bude daky
sendmail "emulator" aby ti spravne fungoval systemovy prikaz mail s
postfixom... tak je to napriklad pri qmaili

ja to mam takto:

open(SEND,"|/var/qmail/bin/sendmail -t -i");
print SEND $data;
close(SEND);

---
S pozdravom