spam z webu...

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Feb 6 13:34:06 CET 2007

Dan Lukes wrote:
[...]
> 	Ale zpatky konstruktivne k mailum a k tomu jak kreativnim laikum
> zabranit v pachani skod nejvetsich - konfigurace PHP obsahuje mimo jine
> definici programu, ktery funkce "mail" pouziva. Nic lepsiho uz si skoro
> prat nelze - ruzne virtualni hosty budou pouzivat sendmail s ruznymi
> konfiguraky - a ruzne konfiguraky - to je siroka moznost verifikace
> adres, jejich zmen, pridavani hlavicek. A pokud by ani to nestacilo, lze
> si vytvorit vlastni wrapper (i shell script staci), a pak uz lze delat
> uz prakticky uplne cokoliv ...

Mohl bys nastinit, jak to provest s tim shellscriptem?
Myslim tim, jak se v tom shellscriptu dostat k datum z PHP funkce mail()
(posle se to vsechno na stdin?) a jak to pak spravne predat sendmailu (v
mem pripade je to Postfix).

Vim, ze jsem si s tim zkousel hrat pred cca 3 lety a pak jsem to pro
neuspech zahodil, takze by mi docela pomohla nejaka zakladni kostra
toho, jak se k datum v shellscriptu dostat a jak je spravne predat dal
(jak je zkontrolovat, pripadne upravit, to uz si snad vymyslim v pripade
potreby sam). Pripadne co tomu pridat do PHP sendmail_path.

Predem diky

Miroslav Lachman