spam z webu...

Pavol Čierny scorp at scorp.sk
Tue Feb 6 09:44:31 CET 2007

Moje riesenie bolo predefinovanie programu ktory pouziva funkcia
mail() v php.ini tak ako to Dan uz spominal...

Miesto sendmailu priamo sa este vola wrapper ktory hlada hlavicky
Bcc:, resp. hlada kolko e-mailovych adries je v hlavicke ci uz v To:
alebo Cc: resp. Bcc: ... Ak najde viac ako 15 tak mail neposunie
sendmailu ... odvtedy je klud

nakolko utoky cez moje servre so zneuzitim
formularov sa diali tak ze "chytry" zakaznik si dal do hlavicky From:
a adresu odosielatela ktory sa samozrejme posiela z formulara... potom
som uz len videl maily Bcc: a 500 prijemcov :)

Suhlasim s vetou :)

--
S pozdravom
Pavol Čierny