Terminalovy server na FreeBSD

František Kučera xkucf03 at seznam.cz
Tue Jan 23 20:18:21 CET 2007

Ještě mne napadá použití nějakého live CD, jestli na tom má běžet jen
bruska, tak by to stačilo,
pak bych pro ty počítače omezil síťový provoz pouze na port 80 ven a je to.

Franta

P.S. ale hrozí tu, že by někdo CD vyměnil za vlastní upravené s nějakým
špionážním softwarem a mohl by tak odpojslouchávat hesla ostatních :(
Takže by bylo potřeba mechaniky fyzicky zabezpečit (zasunout hloubš do
skříně a přidat kryt, to by mělo stačit :-)