Terminalovy server na FreeBSD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jan 23 15:00:34 CET 2007

Petr Macek napsal/wrote, On 01/23/07 14:16:
> stanicich. Ja bych od toho potreboval vic -  term. stanice (P2 a
> P3/128MB RAM) se rano spusti (jisticem :-),  nabootuji ze site a slouzi
> jen k tomu, aby studenti mohly na internet. Nic vic. Idealne, kdyby se
> spustil jen browser a nic dalsiho.

	To jsou dva az tri nezavisle problemy. Jedna je nabootovat ze site
nejakou vhodnou konfiguraci pocitace - to je disk-less varianta FreeBSD.
Zda tim vznikne "tlusty" klient, na kterem Xy a browser pojedou primo,
nebo zda tak date vzniknout jen tenkemu klientovi, kde budou jen Xy a
browser se bude spoustet na serveru a na klientovi jen zobrazovat je na
uvaze.

	No, a co se studentum dovoli ci nedovoli spoustet je zase otazka prav a
firewallu ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz