Terminalovy server na FreeBSD

D.Slezak at sh.cvut.cz D.Slezak at sh.cvut.cz
Tue Jan 23 14:57:27 CET 2007

Zdar,
asi pred rokem jsem delal neco podobneho.
Bezdiskove stanice bootovaly pomoci pxeboot a pak si pres NFS natahly
zbytek, zaply lokalni X server a pripojily se pomoci X protokolu
k terminalovemu serveru.
Vsude je spousta navodu, postupoval jsem zhruba podle:
http://www.onlamp.com/pub/a/bsd/2004/09/09/diskless_server.html

Daniel Slezak