zablokování internetovych radii

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Tue Jan 23 13:34:38 CET 2007

> 	Jestlize reditel toho podniku nema pravomoci a schopnosti vydat prikaz,
> kteri budou vsichni respektovat (jestli ne, tak je proste vyhodi), tak
> jste. Maximalne si muzete hrat s vlastnimi zamestnanci na schovavanou a
> testovat, kdo je sikovnejsi.

problem je v tom,dokazat jim,ze poslouchaj to radio-plno lidi ma vyhled
na vsechny strany a pokud se priblizi nekdo kdo je muze skrouhnout,lehce
jej vypnou
> 	Muzete zkusit pocitat data a podle objemu identifikovat podezrele
> stroje. Muzete zkusit takove stroj vyhledavat podle charakteristiky
> provozu. Podle toho, jaky program pouzivaji nekdy muzete pouzit
> sledovani podle portu.

pokud ty radia jedou pres http protokol jsem mimo,protoze se tu pouziva
firemni aplikace ovladana webovym rozhranim kdy na druhe strane je php
aplikace-tim padem pada dummynet-coz jsem puvodne nedomyslel

Nerikam ze je to neresitelny,ale nejak se mi do toho nechce.
> 	Ale skoro kazde opatreni muze do urcite miry zasahnout i ty, kteri rdia
> neposlouchaji a u tech, kteri poslouchaji muze zasahnout i jine,
> povolene, aktivity - a ti vsichni pak budou rvat, ze kvuli vam nemohou
> poradne pracovat -

hmmm,to je pravda ,bohuzel budu muset zvolit mensi zlo

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav
mailto:jaroslav.votruba at keytec.cz