obmedzenia filesystemu UFS2: Too many links

František Kučera xkucf03 at seznam.cz
Tue Jan 16 09:15:39 CET 2007

Lubomir Host napsal(a):

> Velmi zly napad. A co ak budem potrebovat upravit obrazok v strede toho
> DB suboru? A taktiez potrebujem obrazky servovat cez web. Co
> najrychlejsie. To uz mozem rovno pchat vsetky obrazky rovno do DB a bolo
> by s tym najmenej roboty. Ale ako som uz v tomto vlakne pisal, kvoli
> rychlosti nie je dobre ukladat 3G obrazkov do databazy.
>
> Preto su obrazky ukladane na filesystem. Ono by mozno nebolo az take
> tazke upravit tu aplikaciu, ale zial je to v plnom produkcnom nasadeni
> a tak je to o kusok komplikovanejsie. Odstavka sluzieb nie je ziadany
> [...]
No jasně, upravovat by ty obrázky nešlo, ani mazat, ale to je vlastnost,
ne chyba :-)
Co se týká poskytování přes http - taky záleží, jestli je potřeba nějak
řídit práva - když to bude adresář vystčený na web, tak to moc nejde,
ale když to bude v tom souboru a bude to z něj tahat nějaký skript nebo
fastCGI, tak už ty oprávnění kontrolovat jde.

Pokud toho jsou 3GB, tak to není zas tolik aby to databáze nezvládla
(teda nemluvím o nějaké MySQL)

Franta