obmedzenia filesystemu UFS2: Too many links

Lubomir Host rajo at platon.sk
Tue Jan 16 00:04:38 CET 2007

On Mon, Jan 15, 2007 at 11:37:49PM -0800, František Kučera wrote:
> Ta úprava funkcí je asi nejlepší, ale napadlo mě ještě jedno řešení:
> Udělat si něco jako vlastní souborový systém - všechna ta data by byla
> nacpaná v jednom souboru a v DB by bylo uložené číslo bajtu, na kterém
> soubor začíná a končí. Pokud to bude takhle jednoduché, tak nepůjde
> soubory mazat a upravovat, ale pro nějaké specifické aplikace by to
> mohlo být použitelné (když soubory jen přibývají). Výhodou by bylo, že
> by se ušetřilo na metadatech, které si normální FS o souborech vede.
>
> Co si o tom myslíte? je to dobrej nápad, nebo blbej nápad, nebo jakej je
> [...]

Velmi zly napad. A co ak budem potrebovat upravit obrazok v strede toho
DB suboru? A taktiez potrebujem obrazky servovat cez web. Co
najrychlejsie. To uz mozem rovno pchat vsetky obrazky rovno do DB a bolo
by s tym najmenej roboty. Ale ako som uz v tomto vlakne pisal, kvoli
rychlosti nie je dobre ukladat 3G obrazkov do databazy.

Preto su obrazky ukladane na filesystem. Ono by mozno nebolo az take
tazke upravit tu aplikaciu, ale zial je to v plnom produkcnom nasadeni
a tak je to o kusok komplikovanejsie. Odstavka sluzieb nie je ziadany
stav a otestovat vsetky suvislosti na testovacom serveri je casovo velmi
narocne.

rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207